Standardowe procedury związane z identyfikacją worków przed załadunkiem w transporcie kontenerowym obejmują przede wszystkim używanie unikalnych numerów identyfikacyjnych na workach. Każdy worek powinien mieć swój własny numer, który jest zapisany na specjalnej etykiecie lub tabliczce. Przykładowo, jeśli w worek wsypany jest cukier, to na tej etykiecie powinien być numer, który pozwoli pracownikom łatwo odczytać, co jest w środku. Ponadto, procedury te mogą wymagać, aby pracownik odpowiedzialny za załadunek dokładnie sprawdzał numery worków i porównywał je z dokumentacją przewozową. Jest to ważne, aby upewnić się, że odpowiednie worki zostaną załadowane do odpowiednich kontenerów. Na przykład, jeśli na liście znajduje się 10 worków ryżu o numerach od 1 do 10, pracownik musi upewnić się, że wszystkie numery się zgadzają i worki trafiają do właściwego kontenera. Wreszcie, standardowe procedury mogą również wymagać zastosowania systemów skanowania kodów kreskowych lub RFID, które automatycznie identyfikują worki podczas załadunku. Dzięki temu można uniknąć pomyłek i zapewnić dokładne odniesienie między workiem a dokumentacją. Na przykład, pracownik skanuje kod kreskowy na worku, a system informuje go, czy jest to właściwy produkt do załadunku i do którego kontenera ma trafić. W ten sposób, poprzez zapewnienie unikalnych numerów identyfikacyjnych, dokładnej kontroli i ewentualnego wykorzystania technologii skanowania, można skutecznie zidentyfikować worki przed załadunkiem w transporcie kontenerowym, co pomaga w zachowaniu porządku i poprawia efektywność procesu transportowego.